חיפוש


ברוכים הבאים לאתר השאלות והתשובות של Tikshuv-CCNA, פה תוכלו לשאול שאלות בנושא המגמה, תקשוב מחשבים ועוד. הפאקט טרייסר לא עובד לכם? הטופלוגיה קורסת? אין פינג? מה זה שרת DNS? איך עוברים את המבחן? לכל שאלה תקבלו תשובה. מוזמנים לשאול ולעזור לכולם.
0 הצבעות

שלום ותודה רבה על המידע הרב, 

קראתי את המאמר שלכם אודות בחינת ההסמכה CCNA, ולא הבנתי - מה המשמעות של פג תוקף CCNA? האם אתקבל לעבודה עם הסמכה שפג התוקף שלה?

על ידי

תשובה 1

0 הצבעות
 
התשובה הטובה ביותר

שלום וברכה לשואל,

שאלת לגבי הערך של הסמכת CCNA שפג תוקפה. האם שווה משהו? 

תשובה:
אכן, להסמכות שמקבלים יש תוקף. להסמכת של סיסקו יש חלוקה לפי הרמות: Entry, Associate, Proffesional - תוקפן 3 שנים. (הסמכות: CCENT, CCNA, CCNP)
Expert ו- Specialist - תוקפן 2 שנים. (הסמכות CCIE ו- CCND)
Architect - תוקפו 5 שנים. (הסמכת CCar).
לפירוט ועוד באתר סיסקו.

אתה שאלת על הסמכת CCNA, אכן הסמכת CCNA תוקפה 3 שנים, מה קורה לאחר 3 שנים? לאחר 3 שנים זה כאילו שאין לך הסמכה, מה הרעיון בכך?

הרעיון שעומד מאחורי זה הוא שהטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן, דברים ישנים כבר פחות רלוונטים, דברים חדשים הופכים להיות חמים. ואם אתה מכיר ויודע להגדיר ולתפעל טכנולוגיות ישנות אך לא יודע טכנולוגיות חדשות - מה ערכך? - זה הרעיון.

על מנת לחדש את ההסמכה יש לבצע את אותה ההסמכה בשנית, או לבצע הסמכה גבוהה יותר (למשל אם ישנה הסמכה של CCNA שעומד לפוג תוקפה או פג תוקפה, במידה וניגשים ל- CCNP אז גם ה- CCNA וגם ה- CCNP בתוקף ל-3 שנים נוספות).

תכל'ס - האם הדבר משפיע על קבלה לעבודה?
אינני מעסיק, אך אני מתאר לעצמי שהדבר משפיע אבל עד כמה
ראה, נניח ועשית את ה- CCNA שלך בטווח של כ-8 שנים, לא יודע אם זה כזה משפיע, אומנם ה- CCNA לא בתוקף אך בכל זאת עשית אותו בטווח סביר.
מעל לטווח של כ- 8 שנים אני חושב שזה כבר מראה על התיישנות וחוסר רלוונטיות (למרות שוודאי וודאי שחלק גדול מהחומר והעקרונות עדיין קיימים ויהיו קיימים בעוד שנים רבות) והדבר יקשה על קבלה לעבודה.

אם ישנו מעסיק או אדם שמבין יותר ברלוונטיות נשמח לשמוע את דעתו בנושא.

תודה על שאלתך!
בהצלחה!

על ידי עוזר מוערך מאוד (46.6k נקודות)
נבחר על ידי
...