חיפוש


ברוכים הבאים לאתר השאלות והתשובות של Tikshuv-CCNA, פה תוכלו לשאול שאלות בנושא המגמה, תקשוב מחשבים ועוד. הפאקט טרייסר לא עובד לכם? הטופלוגיה קורסת? אין פינג? מה זה שרת DNS? איך עוברים את המבחן? לכל שאלה תקבלו תשובה. מוזמנים לשאול ולעזור לכולם.
0 הצבעות
אם אני מעדיף לחלק את הccna לשני מבחנים(icnd1,icnd2) שאני מסיים את הicnd2 אני מקבל תעודת ccna כמו אחד שעשה את הccna בתור מבחן 1? אם לא, מקומות עבודה מסתכלים בצורה שונה על זה שאני נגש ל2 המבחנים?
על ידי

תשובה 1

0 הצבעות
 
התשובה הטובה ביותר

שלום,
תודה על השאלה המצויינת.

אתה שואל מה עדיף - האם לגשת למבחן ה- CCNA בשתי פעמים, או בפעם אחת. וכמו כן אתה שואל האם יש הבדל מבחינת התעודה שמקבלים בסוף.

אז קודם כל כפי שמוסבר במאמר "הכל אודות CCNA", ניתן לבצע את מבחן ה- CCNA של סיסקו בפעם אחת או בפעמיים.
כאשר בוחרים לבצע אותו בפעמיים, אז המבחן הראשון הוא חצי מהחומר, וכאשר עוברים אותו מקבלים הסמכת CCENT. לאחר מכן כאשר מבצעים את המבחן ה-2 מקבלים הסמכת CCNA.
כאשר מחלקים את המבחן ל-2 אז הראשון קרוי ICND1 והשני ICND2, ויש לבצע את המבחן השני בתוך 3 שנים מגמר הראשון על מנת לקבל CCNA.

אז לשאלתך הראשונה - כן! אם אתה מבצע את המבחן השני בתוך 3 שנים מרגע סיומך את המבחן הראשון - תקבל הסמכת CCNA, כפי שהיית מקבל אם היית מבצע את ההסמכה המלאה - CCNA.

לשאלה השניה - מה עדיף?

לדעתי - עדיף לעשות מבחן אחד, מדוע?
1) מבחן 1 חוסך לך בעלויות של מבחנים - במקום לבצע 2 מבחנים - אתה מבצע אחד. כמו כן אם אתה מוציא voucher הנחה מה- netacademy תקבל וואצ'ר עבור מבחן אחד בלבד ולא 2 מבחנים אז תקבל על ה- CCNA המלא או על ה- ICND1 או ה- ICND2 אבל לא גם על ICND1 וגם ICND2.
2) מבחן 1 הוא כ- 60 שאלות, ואילו 2 מבחנים זה 60 שאלות + 60 שאלות.
3) עדיף ללמוד את כל החומר כמו שצריך בפעם אחת מאשר למשוך את הלימוד לפעמיים.
4) במידה ולא מבצעים את המבחן ה-2 בתוך 3 שנים מאבדים את האפקט ונשארים עם CCENT - תעודה נחמדה אבל לא נחשבת כל כך לעומת ה- CCNA.

יש גם יתרונות לביצוע ב-2 פעימות, אז סיבות מדוע לבצע בפעמיים:
1) יש פחות חומר ללמוד - רק מחצית מהחומר.
2) אם לא עוברים את המבחן ה-2 או לא מספיקים לבצע אותו כלל, לפחות ישנה הסמכת CCENT ביד מאשר כלום.
3) ייתכן שה- ICND1 קל יותר מה- ICND2 (לא ברור האם זה ודאי נכון, ייתכן שהשאלות קשות באותה מידה).

לסיכום - אני ממליץ בפעם אחת לעשות זאת, אבל כל אחד יבחר כפי רצונו.

בהצלחה רבה!

על ידי עוזר מוערך מאוד (46.6k נקודות)
נבחר על ידי
תודה, עזרתך לי מאוד
...