חיפוש


ברוכים הבאים לאתר השאלות והתשובות של Tikshuv-CCNA, פה תוכלו לשאול שאלות בנושא המגמה, תקשוב מחשבים ועוד. הפאקט טרייסר לא עובד לכם? הטופלוגיה קורסת? אין פינג? מה זה שרת DNS? איך עוברים את המבחן? לכל שאלה תקבלו תשובה. מוזמנים לשאול ולעזור לכולם.
0 הצבעות
בקטגוריית שאלות כלליות על ידי

תשובות 2

0 הצבעות
 
התשובה הטובה ביותר
זהו ה-דרייבר להתקנה של הכרטיס (החומרה) למע' הפעלה WINDOWS 7 ומטה.

ב-WINDOWS 10 ייתכן זיהוי החומרה הוא אוטומטי (P&P)
על ידי
נבחר על ידי
נכון!
כנראה עם כרטיס הרשת הקטן, הגיע דיסק קטן, הדיסק הוא כמו דיסק גדול רק קטן, ניתן להכניס אותו לכונן CD/DVD ולפתוח אותו בווינדוס, הדיסק מכיל בדרך כלל את הדרייברים (תוכנה) שבאמצעותה מערכת ההפעלה יכולה לתקשר ולעבוד עם ההתקן.
עם זאת, בדרך כלל ווינדוס מזהה לבד את ההתקן ומבצע התקנה (נדרש חיבור אינטרנט לשם כך), במידה ולא מזהה או שאין אינטרנט יש להשתמש בדרייברים שהתקבלו עם ההתקן.
0 הצבעות

שלום, 
תודה על שאלתך המעניינת.

שאלת על רכיב רשת: nano wireless usb adapter

אז מה זה בעצם?
nano = קטן מאוד, wireless usb adapter = מתאם יואסבי אלחוטי.

בקיצור מדובר על כרטיס רשת אלחוטי קטן מאוד שמתחבר לשקע ה- USB, בעצם זהו רכיב המאפשר להתחבר לרשת אלחוטית קיימת.
למשל אם יש לך מחשב נייח (ללא כרטיס רשת אלחוטי - ללא אפשרות להתחבר לרשת אלחוטית - WiFi) תוכל לחבר אליו התקן שכזה, וכעת להתחבר לרשת אלחוטית.

בנוסף בשורה שהבאת כתוב שהוא תומך במהירות של עד 150Mb/s כלומר הוא יוכל לעבוד במהירות של עד 150Mb/s במגה בייט לשניה זה יוצא 18.75MB/s. 

לדוגמא ככה התקן רשת אלחוטי שכזה נראה:

שיהיה בהצלחה רבה!

על ידי עוזר מוערך מאוד (46.6k נקודות)
הי נראה לי שלא הייתי ברורה... זה אמנם מה שהיה כתוב על האריזה.. וזה נראה ממש כמו דיסק רגיל אבל קטן ולא הצלחתי להבין למה הוא משמש? ואיפה מרכיבים אותו?

מחברים אותו לחיבור ה- USB כמו דיסק און קי, ולאחר שמחברים אותו, מערכת ההפעלה תתקין לו דרייברים באופן אוטומטי בדרך כלל. 
לאחר מכן הוא מתפקד כמו מתאם כרטיס רשת אלחוטי, ויהיה ניתן לזהות רשתות אלחוטיות ולהתחבר אליהם באלחוטי (דרך הצלמית של הרשת במערכת ההפעלה) (בדומה להתחברות אלחוטית המתבצעת באמצעות מחשב נייד לדוגמא).

בהצלחה

...