חיפוש


ברוכים הבאים לאתר השאלות והתשובות של Tikshuv-CCNA, פה תוכלו לשאול שאלות בנושא המגמה, תקשוב מחשבים ועוד. הפאקט טרייסר לא עובד לכם? הטופלוגיה קורסת? אין פינג? מה זה שרת DNS? איך עוברים את המבחן? לכל שאלה תקבלו תשובה. מוזמנים לשאול ולעזור לכולם.
0 הצבעות
אני מנסה שעות למצוא את הדרך הנכונה ליצירת רשת אלחוטית בפאקט טרייסר - איך עושים זאת?
איך יוצרים רשת אלחוטית (wifi) באמצעות תוכנת הפאקט טרייסר (packet tracer)?

תודה
על ידי

תשובה 1

0 הצבעות
 
התשובה הטובה ביותר

שלום, 

שאלת על יצירת רשת אלחוטית - Wifi - נקודת גישה - hotspot בתוכנת פאקט טרייסר Packet Tracer
ניתן ליצור רשת אלחוטית במספר דרכים:

  1. נקודת גישה - Access Point - זוהי הדרך הקלה. צריך להוסיף רכיב רשת - נקודת גישה - ניתן להוסיף את גרסת ה- N או AC או מה שיש. 
    יש לחבר את נקודת הגישה לסוויץ' עם כבל ישיר. בשלב זה אמורה להיות תקשורת כבר עם התקנים בעלי כרטיסי רשת אלחוטיים (פלאפונים, טאבלטים, ניידים שהוכנס להם כרטיס רשת אלחוטי וכו'), התקשורת מסומנת ע"י קווים מקבילים המחברים בין נקודת הגישה לבין ההתקנים האלחוטיים. (יש להגדיר כתובת אייפי ידנית - סטטית להתקנים, או לדאוג שמקבלים משרת DHCP כלשהו).
    אם ברצונכם לשנות את הרשת האלחוטית - SSID ולקבוע ססמא וכו', ניתן לבצע זאת ע"י לחיצה על נקודת הגישה וב- הגדרות הממשק המתאים.
  2. ראוטר אלחוטי - ביתי - התקן משולב - Linksys Home Router - בהתקני רשת יש להוסיף את ראוטר ה- LinkSys, לחבר אותו לסוויץ'  בפורט "internet" ואז אמור לפעול כבר, יש לשים לב שכברירת מחדל הוא ייצור רשת חדשה ויחלק כתובות אוטומטית (שרת DHCP). אם רוצים לקנפג אותו ניתן להיכנס להגדרות ע"י לחיצה עליו.
מקווה שמובן ועוזר,
בהצלחה רבה.
על ידי עוזר מוערך מאוד (46.6k נקודות)
נבחר על ידי
...