חיפוש


ברוכים הבאים לאתר השאלות והתשובות של Tikshuv-CCNA, פה תוכלו לשאול שאלות בנושא המגמה, תקשוב מחשבים ועוד. הפאקט טרייסר לא עובד לכם? הטופלוגיה קורסת? אין פינג? מה זה שרת DNS? איך עוברים את המבחן? לכל שאלה תקבלו תשובה. מוזמנים לשאול ולעזור לכולם.
0 הצבעות
בקטגוריית CCNA והסמכות על ידי

תשובה 1

0 הצבעות
 
התשובה הטובה ביותר

שלום וברכה, 
אתה מבקש דאמפים - dumps עבור CCNA. 

מה זה בעצם דאמפ - dump? - דאמפ = "לזרוק" במשמעות של מבחני הסמכה, הכוונה היא ללמוד שאלות הקיימות במבחן ההסמכה לפני שמבצעים את המבחן. - כלומר "זורקים" למוח את התשובות לשאלות האמת במבחן, ואז מקיאים את התשובות במבחן.

ראשית כל, באופן כללי שימוש בדאמפים אסורה על פי חוקי מבחני ההסמכה, למשל בתחילת מבחן ה- CCNA אתה מתחייב שלא למדת מתוך שאלות שקיימות במבחנים (שאלות אמיתיות - dumps), ואם מגלים שביצעת זאת שוללים ממך את המבחן. 

שנית, המשתמשים בדאמפים בדרך כלל מתייחסים אליהם בצורה בזויה, מכיון שאם הם לומדים את השאלות והתשובות של המבחן, אזי יוצא שהמבחן לא בודק כלל את הידע שלהם. 
עוד אומרים על משתמשים כאלו שהם גורמים לירידת הערך של מבחני ההסמכה.
מכיון שאם אנשים מגיעים למעסיקים, עם תעודות הסמכה, הדבר לא מצביע באופן מלא שהם יודעים את החומר, ייתכן שרק למדו את התשובות וניגשו למבחנים. 

עם זאת, אני חייב לומר שיש בהחלט מקום להיכרות, התעסקות והבנת שאלות שהן מחומר הנלמד. 
מבחני ההסמכה קשים, אם מדברים על ה- CCNA הוא קשה מאוד, חלק מהשאלות מבלבלות, מטעות, המבחן מכיל נכון לגרסא CCNAv7 מספר של 102 שאלות. 
כל המבחן באנגלית והוא מלחיץ. 
עוד אני מוסיף, שבדרך כלל, אפילו מי שמשתמש בשאלות כאלו ואחרות, בדרך כלל זה דווקא הלומדים הרציניים. 
כלומר אם אנשים לומדים ברצינות, מתרגלים, מתאמנים על שאלות שונות, חופרים באינטרנט ומרחיבים את הידע שלהם, לדעתי קנו את האפשרות ללמוד שאלות משאלות שונות (לא דאמפים אלא שאלות הנאמנות למבחני ההסמכה).

ולשאלתך:
איננו יכולים לקשר אותך למבחני דאמפים. עם זאת, הנה כמה רעיונות:

1) לפי מה שאני שומע יש את המבחנים של BOSON שהשאלות שלהן הם ברמה גבוהה משל ה- CCNA עם הסברים מלאים, ולפי מה שאני שומע הם מכינים די טוב.

2) האתר של 9tut מספק גם ידע רב, וגם תשובות והסברים על שאלות, אם תנבור תוכל למצוא גם שאלות שייתכן ויעזרו לך, תוכלו גם לקרוא תגובות ולהיעזר בהם.

3) אם תחפש ccna 7 exam questions labs תוכל למצוא שאלות ותשובות שיעזרו לך, שוב קרא תגובות ותראה מה יכול לעזור לך.

לסיכום - למדו היטב ממספר מקורות ובצורה מסודרת, בצעו מעבדות, חפרו וחקרו, לקראת המבחן בצעו הרבה שאלות לאט לאט - הבינו את השאלות והתשובות. 

ושיהיה בהצלחה.

על ידי עוזר מוערך מאוד (46.6k נקודות)
...