חיפוש


ברוכים הבאים לאתר השאלות והתשובות של Tikshuv-CCNA, פה תוכלו לשאול שאלות בנושא המגמה, תקשוב מחשבים ועוד. הפאקט טרייסר לא עובד לכם? הטופלוגיה קורסת? אין פינג? מה זה שרת DNS? איך עוברים את המבחן? לכל שאלה תקבלו תשובה. מוזמנים לשאול ולעזור לכולם.
0 הצבעות
בקטגוריית CCNA והסמכות על ידי

תשובה 1

0 הצבעות
 
התשובה הטובה ביותר

שלום!

תודה על שאלתך!
שאלת האם מותר להכניס "מילונית" - כלומר מכשיר שיתרגם מאנגלית לעברית למבחן הרשמי של CCNA של חברת CISCO - סיסקו. ארחיב את השאלה - האם מותר להכניס מילון כתוב לבחינת ה- CCNA הרשמית? האם מותר להכניס משהו למבחן ה- CCNA?

תשובה:
אסור להכניס שום דבר למבחן ה- CCNA ממש כלום! 

ניתן לעשות את המבחן גם במרכזי בחינות פיזיים הפרושים ברחבי הארץ, וגם ניתן לבצע (מאז תקופת הקורונה של 2019-2020) את הבחינה בבית - בין אם עושים בבית ובין אם עושים במרכז בחינות - אסור להכניס שום דבר למבחן! כלום! הדבר יכול לגרור לפסילת הבחינה. 

לכן, צריך לדעת אנגלית ברמה מספקת, להכיר את כל המילים הטכניות שמשתמשים בהם, לתרגל הרבה שאלות ולהבין היטב, כי אם השפה היא מכשול, זה מכשול רציני שיכול לגרום לפסילת המבחן! 

יש לדעת, שמי ששפת האם שלו אינה אנגלית, למשל דוברי עברית שמבצעים את בחינת ה- CCNA בשפה האנגלית (ניתן לקחת את הבחינה רק באנגלית או ביפנית) מקבלים תוספת זמן של חצי שעה. כלומר נכון לגרסת ה- CCNA החל משנת 2020 - המבחן אורך שעה וחצי, ולדוברי עברית תוספת חצי שעה כלומר שעתיים. 
המבחן מכיל כ-100 שאלות. 

אם לוקחים את המבחן בבית, אז ישנו לוח דיגיטלי שניתן לקשקש עליו (הוא לא נוח ומסורבל, לא לבנות על זה). אם לוקחים את הבחינה במרכז בחינות לדעתי מקבל טוש ולוח מחיק. - אבל זהו! לא ניתן להכניס למבחן כלום כפי שאמרתי.

בברכת הצלחה רבה.

על ידי עוזר מוערך מאוד (46.6k נקודות)
...